lördag

Hejsan!
Dålig updatering. Men i alla fall. I torsdags efter att jag fikat med min vän så mötte jag upp Jenna (jennifer) i stan.´Hon skulle sova här. Så vi tog bussen hem till mig sedan drog vi igen och 'bussluffa'. Mysigtmysigt, sedan åkte vi hem vid 21.00 typ. Satt inne vid datan till halv 6 på morgonen haha, vårat rekord nu!
Hon sov över här igår igen, har haft underbara dagar tillsammans med dig sötnos :)
Vi har i alla fall inte haft någon otur igår haha!


haha med monster, skulle vi hålla oss vakna.


Kommentarer
Postat av: jenniferhellman<3

aaaw bby :D vi hade dt faan bäääst !!

Nästa gång måste vi slå rekordet igen ;)

Kuuligt som fan kommer dt bli md midsommar med :D:D<3

2009-02-16 @ 19:37:26
URL: http://jenniferhellman.blogg.se/

Din Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0