måndag

Ny vecka igen då. Nästa vecka är det sportloov, riktigt härligt även om jag faktiskt gillar skolan nu.
Men måste vara positiv för att orka med skolan allt går faktiskt bättre nu. Räkna upp alla fördelar och nackdelar med skolan. Åter till idag.. Dagen gick fort i alla fall och vi hade inte så jobbiga lektioner. Efter skolan gick jag till knalle snabbt med O&R, vi köpte sådana små loka-flaskor som vi ska ha med oss till nationella provet imorgon, ifall man blir törstig under tiden. Sedan åkte jag hem och skulle plugga men det blev inget, inte bra detta! Men måste göra det imorgon.
Sedan var jag ute en stund och nu är jag hemma ska se på room raiders (MTV).
Ha det bäst och stort lycka till alla som har nationellaprov imorgon i svenska!




haha, måste bjuda lite på sig själv eller vad säger ni ?

Kommentarer

Din Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0