söndag

Måndag imorgon och skola igen efter en veckas sportlov. Sportlovet har vart väldigt kul.
Denna söndagen händer inte så mycket sitter och kikar på oth tills gossip girl börjar om ca: 10 min. Idag har jag bara varit hemma, har inte mått så jättebra har varit trött och frysen hela morgonen, så har bara blivit att jag legat inne och kikat film. Tittade på sagan om ringen, konungens återkomst. Länge sedan sist, jag gillar faktiskt den filmen.
Skulle pluggat lite idag med, men det blev inget. Måste verkligen plugga imorgon har lite saker nästa vecka i skolan.
Engelska muntligt nationellaprov,
No-förhör,
Matte- test/som betygsätts,
och So-prov Ryssland.
Nä, ni får ha det allihopa!


Kommentarer

Din Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0