söndag

Goddag! Nu sitter jag här vid datorn och väntar på att maten ska bli klar så att jag hinner äta innan vi ska åka. Det blir barnkalas idag haha. Nemen det ska bli kul.
Jag ville också bara rekommendera 2 jättebra filmer som jag såg på inatt/imorse.

Den första var: The sisterhood of traveling pants 2. Jättehärlig film, har sett den första och var tvungen att se den andra. Lite typisk 'tjejfilm' men bra var den.

Den andra filmen som jag såg tidigare innan var Revolutionary road.
Åh, älskar skådespeleriet. Kate Winslet & Leonardo DiCaprio tillsammans.
De spelar lika bra tillsammans i denna filmen som i Titanic som också är en av mina absoluta favoriter.
Filmen var sjukt bra tyckte jag, men slutet var sorgligt. Rekommenderar verkligen denna filmen för er som inte sett den!


Hoppas ni får en bra söndag och en bra ny fortsättning av den nya veckan som väntar. ♥


Kommentarer

Din Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0