tisdag

Åhå, nationellaprovet gick inte alls bra, usch och fy! Känns som om det blir ett IG faktiskt, men jag får hoppas på bättre.
Förutom nationella så gick dagen ganska snabbt hade en riktigt rolig dag. Tisdagar är en av veckans senaste dagar, vi slutar 15.20 men det funkar. Efter skolan gick jag förbi gina tricot med Becca innan vi åkte hem, köpte ett långt vitt linne. Har svart,vit & brun nu och jag älskar gina's långa linnen som kan användas till allt. Kärlek på dem. Köpte en stor t-shirt som blir en lagom längd med bara leggings/strumpbyxor under.
När jag kom hem gjorde jag inte så mycket, jag var ensam hemma så jag tog ett bad och gjorde ansikts peeling. Nu ska jag kika på made och sitta vid msn ett tag till. Ha det!


Kommentarer

Din Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0